SEO tipy pro Rusko – Yandex

Pokud chcete expandovat do Ruska nebo oslovit ruské klienty, bude klíčem k vašemu úspěchu to, že vás budou schopni najít.


První věcí, kterou je potřeba začít, je lokalizace vašich stránek do ruštiny.  V České republice žije 36 000 Rusů a stránkami v ruštině oslovíte celý nový trh. K němu samozřejmě patří i všichni, kdo žijí v Rusku a dalších zemích SNS.

Jistě jste slyšeli o probíhající digitální revoluci a pro svůj místní trh máte plány digitálního marketingu. Nejinak by tomu mělo být i v zahraničí! Protože 93 % veškeré návštěvnosti na internetu přichází z vyhledávačů, rozhodně vám doporučujeme optimalizovat vaše stránky z hlediska SEO.

 

Co je yandex.ru?

Yandex je hlavní ruský vyhledávač, který má tržní podíl více než 60 %. Silnou pozici si drží i v zemích, jako je Ukrajina, Bělorusko, Kazachstán a Polsko. Takže pokud chcete optimalizovat své stránky pro hledání z Ruska, měl by pro vás být Yandex větší prioritou než Google.

 

Jaké jsou faktory pro pořadí ve výsledcích yandex.ru?

V případě Yandexu se vyhledávací algoritmy od ostatních vyhledávačů poněkud liší, takže je skutečně potřeba mít samostatnou strategii. Při sestavování této strategie je vhodné mít na paměti několik věcí:

  • Hlavním algoritmem Yandexu je MatrixNet, který určuje skóre na základě měření popularity a počtu a relevantnosti odkazů. Místo hodnocení 1–10 přiřazuje stránkám body na škále 0–10 000. Každá stránka na jedné doméně má stejné hodnocení, nejsou tedy bodovány každá zvlášť.
  • Zatímco Google prochází a hodnotí stránky na internetu neustále, Yandex tento proces provádí maximálně několikrát za měsíc.
  • Protože Rusko je velmi rozsáhlé, je zde velmi důležité geografické zacílení a výsledky vyhledávání se můžou výrazně lišit v závislosti na tom, kde se zrovna nacházíte.
  • Sociální média příliš velký vliv nemají, zatímco fóra a příspěvky na blozích jsou z hlediska SEO velmi významné.
  • Získat lepší umístění na Yandexu trvá mnohem déle než u Google.
  • Nezapomínejte na optimalizaci na samotných stránkách a využití meta popisků, nadpisů, označení obsahu atd.

 

Pokud budete potřebovat s vašimi stránkami v ruštině pomoct, neváhejte se na nás obrátit.

 



Komentáře

Okomentujte příspěvek

 


Partneři