Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Project Manager na pobočku v Praze

Budeme rádi, když rozšíříte náš tým profesionálů v oboru překladatelských služeb.

Pro naši pobočku v Praze hledáme komunikativního člověka, který se bude co nejlépe starat o naše zákazníky a přispěje nám novými nápady a pozitivním přístupem.

Budete to právě vy?


 

Jsme malý tým jazykových nadšenců. Většina z nás jazyky studovala, někdo se je třeba právě teď učí a piluje. Ale všechny nás těší, že naše práce spojuje lidi z různých koutů světa a z různých kultur. Jazyka si vážíme, vnímáme jej jako součást kulturní identity každého jednotlivce.

 

V oblasti překladatelství se naše firma pohybuje bezmála 20 let. A stále nás to neuvěřitelně těší.
Právě teď hledáme posilu do našeho projektového týmu na pozici Projektového manažera do kanceláře v centru Prahy.

 

Ideální kandidát by měl být komunikativní a zodpovědný. Hledáme někoho, kdo dobře zapadne do malého kolektivu, bude schopen převzít odpovědnost za realizaci jednotlivých projektů a prokáže pečlivost a smysl pro detail. 

Náplní práce je zejména řízení překladatelských a tlumočnických projektů a komunikace s klienty a dodavateli.

Uvítáme vztah k cizím jazykům a také novým technologiím.

 

 

Co u nás budete dělat?

  • přijímat poptávky na realizaci překladů a tlumočení – čeká vás tedy každodenní e-mailová i telefonická komunikace s klienty a dodavateli, a to převážně v češtině, v menší míře v angličtině;
  • vyhledávat vhodné dodavatele na konkrétní projekt, kontaktovat je, dohlížet na jejich práci a komunikovat s nimi, vystavovat faktury zákazníkům – jinými slovy budete dohlížet na úspěšnou realizaci překladatelských projektů od A do Z;
  • odevzdávat dokončené zakázky klientům;
  • pracovat samostatně i v týmu, sdílet informace, učit se, profesně se rozvíjet a získávat cenné zkušenosti.

 

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání, můžete být i studentem/studentkou vyššího ročníku vysoké školy, pokud vám studium umožní práci na plný úvazek;
  • iniciativu, samostatnost, zodpovědnost a proklientsky orientovaný přístup;
  • zkušenost na obdobné pozici je výhodou, nikoli nutností, bude stačit chuť učit se novým věcem;
  • počítačovou gramotnost – počítač bude váš hlavní pracovní nástroj, a taky se nesmíte bát zvednout telefon;
  • smysl pro týmovou spolupráci;
  • schopnost čelit stresu a zvládání multitaskingu – občas se budete muset domluvit s pěti lidmi najednou, nebudete vědět, kde vám hlava stojí, ale výsledky vaší práce budou hmatatelné a srozumitelné. Určitě se bude také hodit, když si budete umět dobře zorganizovat práci a udělá vám radost dokončení splněného úkolu;
  • znalost anglického jazyka na takové úrovni, abyste se písemně i ústně domluvili s klienty či dodavateli. Pokud ovládáte nějaký další jazyk, máte body navíc.

 

Co vám nabízíme?

  • zázemí spolehlivého zaměstnavatele s pohodovou firemní kulturou;
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy, žádná neosobní korporátní budova a open space;
  • práci na plný úvazek, pracovní smlouvu na dobu neurčitou;
  • férové finanční ohodnocení a zajímavé bonusy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 3 sick days ročně;
  • 100% zastupitelnost během absencí, možnost občasné práce z domova;
  • příspěvky na jazykové kurzy i odborné vzdělávání;
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 140 Kč, Flexi Passy;
  • mobilní telefon.

 

Nástup je možný ihned nebo dle dohody.

 

V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na hana.panosova@ceskepreklady.cz nebo volejte +420 605 963 641.

 



Komentáře

Okomentujte příspěvek

 


Partneři