Obchodní tým Českých překladů, sehraný a zapálený pro fenomén virální reklamy, navštívil seminář digitální vypravěčky Michelle Losekoot na téma obsahového marketingu, tvůrčího psaní a community managementu. Michelle vděčíme za dávku inspirace, nadšení a dokonalé zasvěcení do způsobu komunikace současné doby.

 

V průběhu semináře nás Michelle nechala velmi osobitým způsobem nahlédnout do svého pracovního života a seznámila nás s vlastními zkušenostmi se sociálními sítěmi, copywritingem a digitálním marketingem. Celkově příjemný pocit ze semináře umocnily nově zrekonstruované a designově promyšlené prostory olomouckého coworkingového centra Vault 42, v nichž se akce konala.

 

Michelle profesionálně spravuje sociální sítě, komunitu kolem nich respektuje a ochotně odpovídá na příchozí komentáře. S lehkou nadsázkou zaznělo, že „hlavní zbraní Michelle jsou sociální sítě“. Oproti webu, který je statický, jsou sociální sítě dynamické, proměnlivé a hlavně „sociální“, tedy společenské.

 

Za užitečné považujeme i konkrétní příklady, jak přemoci prokrastinaci a vybičovat se k výkonům ve stanoveném čase, například vzít si notebook do kavárny bez napájecí šňůry nebo notebook napůl vybitý, případně natočit monitor k lidem (určitě nechcete, aby ostatní viděli, že místo produktivní práce sledujete videa) atd.  

 

Sama Michelle se považuje za mikroinfluencera. Její tvorba ovlivňuje menší skupiny, které navíc nejsou příliš rozptýlené. Ráda chválí upřímně a veřejně. Uznává i své velmi kreativní „hatery“ a váží si jejich feedbacku, pokud je konstruktivní (Daně, smrt a hateři – jediné jistoty, které vždy přijdou).

 

Svůj talent a zkušenosti Michelle uplatňuje také v poskytování konzultací firmám. Předává informace, školí týmy, snaží se probudit zájem a zasvěcuje do pravidel sociálních sítí. Hlavním principem je, že každá sociální síť vyžaduje jiný obsah a pro dobrou efektivitu je třeba se jí systematicky věnovat.

 

Jak už to bývá, tvůrčí práci, psaní, stejně jako každou práci hlavou je třeba vyvážit prací manuální, aktivitami, hobby či alespoň příjemnými procházkami se psem. Jak ovšem podpořit storytelling, kreativitu a tvůrčí psaní? Receptem na dobrý článek je znalost tématu + empatie + čas + energie. Je to řemeslo a je možné se jej naučit. Jaká úleva J

 

A jaký je váš vztah k sociálním sítím, příběhům a sdílení informací? Píšete? Napište nám.

A my vám slibujeme pokračování tohoto dynamického tématu.

 

Autor: Zuzana Dvouletá




Komentáře

Okomentujte příspěvek