Budeme rádi, když rozšíříte náš tým profesionálů v oboru překladatelských služeb. Pro naši pobočku v Olomouci hledáme komunikativního člověka, který se bude co nejlépe starat o naše zahraniční klienty a přispěje nám v kanceláři novými nápady a pozitivním přístupem. Budete to právě Vy?

Pracovní náplň

  • správa zakázek v oblasti překladů a tlumočení – každodenní emailová a telefonická komunikace s klienty a překladateli
  • zpracování zakázek v překladatelských softwarech (CAT) a zakázkovém systému
  • spolupráce s obchodním oddělením při tvorbě nabídek pro nové zákazníky

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy
  • všeobecný rozhled, samostatnost, zodpovědnost a klientsky orientovaný přístup
  • vynikající komunikační schopnosti
  • odolnost vůči stresu
  • nadstandardní znalost práce na PC a základních programů MS Office
  • výborná znalost českého jazyka, aktivní znalost anglického, další jazyk výhodou
  • kultivovaný ústní i písemný projev

Výhodou

  • praxe na obdobné pozici
  • znalost CAT nástrojů (Memsource, MemoQ, Trados)

Nabízíme

  • odpovídající finanční ohodnocení, motivující bonusový systém, stravenky, služební telefon a další zaměstnanecké benefity
  • příjemný tým kolegů a pohodové pracovní prostředí v centru Olomouce
  • nástup dohodou (ideálně od srpna 2018)

V případě zájmu prosím zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail zakazky@ceskepreklady.cz .




Komentáře

Okomentujte příspěvek